Zwroty i reklamacje

Każdy sklep internetowy powinien posiadać opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.

Przykład:

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady, nr rachunku bankowego, na który można dokonać zwrotu gotówki.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonem.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

KSIĘGARNIA ŚW HELENY
PLAC WEJHERA 13
84-200 WEJHEROWO

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij dołączone z zamówieniem oświadczenie i prześlij je do nas wraz ze zwracanym produktem/produktami oraz dowodem zakupu na poniższy adres:

KSIĘGARNIA ŚW HELENY
PLAC WEJHERA 13
84-200 WEJHEROWO


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Infolinia:

Telefon: 500 719 181

Email: ksiegarniawejherowo@gmail.com

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl